Termeni și condiții

Prezentul acord a fost redactat în limba română. Data ultimei revizuiri: 6 iunie 2017.

Site-ul unicut.ro este deținut și administrat de societatea Digital Foto Center S.R.L., având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 20568324, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J39/27/2007, cu capital social în valoare de 200 lei și cu sediul pe str. Dorului nr 6, municipiul Focșani, județ Vrancea, Romania. tel.: 0237.702.223, e-mail: contact@unicut.ro.

Navigarea pe site-ul unicut.ro urmată de plasarea unei comenzi echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea termenilor de mai jos de către orice client.

Termenii și condițiile Unicut guvernează relaţia noastră cu utilizatorii şi cu alte entităţi care interacţionează cu site-ul unicut.ro, dar și cu produsele și serviciile Unicut. În acest document veţi găsi resurse care vă vor ajuta să înţelegeţi modul în care funcţionează Unicut.

Deoarece Unicut furnizează o gamă largă de produse, vă solicităm să citiți și să acceptați termenii și condițiile de utilizare, înainte de plasarea unei comenzi.

Unicut.ro își rezerva dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui site, precum și termenii și condițiile de folosire, fără niciun fel de notificare prealabilă.

În caz de divergență sau neînțelegeri între Unicut și client, se vor aplica termenii și condițiile valabile la momentul comenzii.

Definiții

Utilizator = orice persoană care vizitează site-ul unicut.ro.

Client = persoană fizică sau persoană juridică ce efectuează o comandă.

Produse și servicii = orice produs sau serviciu menționat în comandă, care urmează a fi furnizat de către vânzător, clientului.

Comanda = document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client, prin care clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite produse sau servicii și să facă plata acestora.

Vânzător = societatea Digital Foto Center SRL.

Contract = o comandă confirmată de către vânzător, prin care vânzătorul este de acord să vândă și să livreze produsele și serviciile, iar clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor produse și servicii.

Curier = orice persoană cu drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.

Exonerarea de răspundere

DIGITAL FOTO CENTER S.R.L. nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la unicut.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, unicut.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea/accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.

Informațiile incluse au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidenta Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința vânzătorului la adresa contact@unicut.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

Părerile exprimate în cuprinsul materialelor care sunt publicate în recenzii sunt asumate în întregime de autorii respectivelor materiale și nu implică responsabilitatea companiei.

Digital Foto Center SRL, în calitate de organizator al campaniilor promoționale, nu își asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorările voucherului campaniei, nu este responsabilă pentru voucherele falsificate sau deteriorate și își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în campania respectivă.

Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar compania nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

Confidenţialitatea

Confidențialitatea dvs. este foarte importantă pentru noi. Am conceput Politica de confidențialitate pentru a aduce la cunoștință informații importante cu privire la modul în care vom prelucra datele personale ale utilizatorilor.

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/reședința), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesională, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuințe/preferințe/comportament, imagine, voce, date de geo-localizare/date de trafic.

Atunci când un Utilizator își creează un cont pe unicut.ro, va primi comunicări comerciale din partea unicut.ro doar în măsura în care și-a dat consimțământul expres, selectând opțiunea corespunzătoare.

Datele colectate cu privire la newslettere și alerte sunt confidențiale. Unicut.ro va putea selecta utilizatorii cărora le va trimite newslettere și alerte.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, și Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, unicut.ro are obligația de a prelucra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de utilizatori.

Scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiară, reclamă, marketing, publicitate, statistică, servicii de comunicații electronice, informarea clienților privind situația contului lor de pe unicut.ro, informarea clienților privind evoluția și starea comenzilor.

Completarea de către utilizatori a formularelor pe site echivalează cu acceptarea necondiționată ca aceste date să fie incluse în baza de date a unicut.ro și cu utilizarea și prelucrarea de către unicut.ro, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea activităților enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitându-se la furnizorii de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plată/bancare.

Clienților le sunt garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale. Clienții au dreptul de a solicita ștergerea totală sau parțială a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate și datate, înaintată către sediul Digital Foto Center SRL.

Refuzul furnizării acestor date determina imposibilitatea onorării comenzilor.

În cazul în care clientul își modifică prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja către unicut.ro și există comenzi în derulare, comenzile își păstrează datele de la momentul plasării comenzii, iar livrarea produselor se va face luându-se în considerare datele nou modificate.

Unicut.ro nu solicita utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. În cazul în care utilizatorul le divulga unor terți, acesta poartă întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale. Astfel, în cazuri de divulgare de astfel de date, utilizatorul nu poate ține răspunzător pe unicut.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

Not keeping data (date care nu vor fi stocate): Datele cardului de plată al clientului/ utilizatorului/ cumpărătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către www.unicut.ro, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure: 3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată, unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Politică logare/creare cont

De ce sa ma înregistrez?

Calitatea de abonat îți permite accesul la o gama completa de informații și servicii cu ajutorul cărora:

  • poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;
  • poți primi informații personalizate în funcție de preferințele tale;

Cum mă înregistrez?

În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru, găsești butonul „Creare cont”, care te va direcționa către un formular specific. Completezi câmpurile necesare, îți alegi o parolă pentru noul cont și apeși butonul „Înregistrare”. În scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Conform politicii de confidențialitate, scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiară, reclamă, marketing, publicitate, statistică, servicii de comunicații electronice, informarea clienților privind situația contului lor de pe unicut.ro, informarea clienților privind evoluția și starea comenzilor.

Cum comand?

Prin intermediul www.unicut.ro poți comanda online (cu plata ramburs sau prin card) produsele pe care le dorești. Astfel economisești timp și bani. Fiecare produs pe care dorești să-l cumperi trebuie să fie adăugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș”, care iți va adăuga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături va fi actualizat permanent și va apărea mereu în bara de meniu din partea de sus a paginii. Acolo poți:

  • modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;
  • scoate un produs din coș.

În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi coș”. Astfel, vei ajunge într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).

Pot comanda și prin telefon?

Da, se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0237.702.223, de luni până vineri, între 09 – 17.

Cum se procedează cu comenzile?

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși două zile lucrătoare de la primirea comenzii în cazul unora dintre produse sau o perioadă mai lungă de timp în cazul altora. Comenzile mai mari necesită o perioadă mai lungă de timp pentru procesare.

Comenzile sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea comenzii într-un interval mai mare de timp. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?

Nu există o valoare minimă a comenzii, în schimb Digital Foto Center S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete.

Pentru comenzile mai mari de 300 de lei, transportul este gratuit.

Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în niciun fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătura cu unicut.ro, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam.

Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice, ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. Compania nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la niciun fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc. formulate de utilizatori, se considera că respectivul utilizator garantează originalitatea lor și acordă companiei Digital Foto Center S.R.L., având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 20568324, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J39/27/2007, dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și re-transmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.

Prețul

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediere și/sau încasare. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului unicut.ro sunt exprimate in lei și conțin T.V.A.

Comanda

Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (comandă întârziată, transmisă greșit etc).

Unicut.ro nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuat în vederea reexpedierii comenzii vor cădea în sarcina clientului.

Prin finalizarea comenzii, clientul se declară de acord ca un reprezentant unicut.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către părți (e-mail/telefon) pentru confirmarea personală a comenzii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.)

Pentru comenzile ce conțin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, ne/confirmarea comenzii se va realiza în termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site.

Unicut.ro poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără a exista obligații între părti și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:

  • eșuarea / invalidarea tranzacției online;
  • neacceptarea de către banca emitenta a cardului clientului / a tranzacției;
  • date incomplete sau incorecte ale clientului;
  • activitatea clientului poate produce daune site-ului unicut.ro /partenerilor;
  • livrări consecutiv eșuate;
  • alte motive obiective: în cazul în care clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metoda frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.

Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, unicut.ro nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea în completarea de către client a formularelor din site pentru finalizarea comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.

În anumite situații și pentru motive justificate, unicut.ro își rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. În aceste situații unicut.ro va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată.

Contractul se considera încheiat între client și unicut.ro în momentul în care clientul primește de la unicut.ro (prin intermediul postei electronice și/sau SMS) o notificare de expediere a comenzii.

În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către client nu poate fi livrat de către unicut.ro, ne obligăm să informăm clientul asupra acestui fapt și să returnăm în contul clientului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care unicut.ro a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care clientul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.

Facturare și plăți

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.

Important:

Este obligatoriu de informat imediat Banca în cazul în care echipamentele puse la dispoziție de aceasta nu funcționează în condițiile stabilite. Banca va trece la soluționarea cazului semnalat în maxim 48 de ore de la momentul primirii notificării scrise.

Garanția

Pentru produsele achiziționate din magazinul online unicut.ro se asigura garanție în conformitate cu certificatul de garanție aferent fiecărui produs. Persoana juridică ce asigură garanția este cea menționată pe certificatul de garanție al produsului.

Pentru a beneficia de garanție, clientul are următoarele obligații:

  • produsul să fi fost cumpărat de la unicut.ro și folosit numai în scopul pentru care a fost conceput;
  • să respecte instrucțiunile de folosire;
  • sa păstreze certificatul de garanție și documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
  • să păstreze ambalajul original și toate accesoriile care au venit în acesta, și să le livreze împreună cu produsul în garanție.

Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe Certificatul de garanție. În afara cazului în care este specificat altfel, costul transportului este suportat de client.

Cauze de pierdere a garanției:

  • avarii sau deteriorări; modificări ale produsului;
  • defectarea produsă ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare și instalare prevăzute în manualul de utilizare;
  • inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;

Unicut.ro nu oferă garanții clienților:

  • în cazul în care produsul achiziționat nu este potrivit cerințelor sau așteptărilor clienților;
  • după expirarea perioadei pentru care vânzătorul oferă garanție produsului;
  • în cazul în care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile clienților sunt cele prevăzute în legislația în domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

Livrarea

După lansarea comenzii, în termen de 72 de ore lucrătoare veți primi coletul prin firma de curierat Fan Curier. Excepție fac zilele de weekend și sărbătorile legale.

Însă, data estimată de livrare poate varia în funcție de produs. Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmării comenzii.

Pentru clienții din străinătate, prețul final al comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face după acceptarea explicită a acestui preț.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face prin Curier. Între înregistrarea comenzii și preluarea acesteia de către Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice întârziere suplimentara va fi comunicata clientului și se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depăși termenul maxim prevazut mai sus.

Atenție! Din cauza timpului foarte scurt de fabricare a produselor și procesare a comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra comenzilor deja plasate.

În cazul în care produsele nu pot fi realizate (inclusiv în cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării comenzii), Digital Foto Center S.R.L. va informa clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate în termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile produselor, modificând astfel comanda inițială, iar Digital Foto Center S.R.L. va livra produsele conform comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se afla în stoc, clientul este de acord ca Digital Foto Center S.R.L. să livreze un produs cu calități și preț echivalente cu cele solicitate. Dacă clientul își exercită dreptul de denunțare unilaterală a contractului în termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt în sarcina Digital Foto Center S.R.L.

În cazul în care clientul plasează o comandă care conține produse de la furnizori diferiți din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete diferite și vor fi evidențiate ca atare pe site în pagina de comandă. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplică pentru fiecare colet în parte.

În cazul comenzilor cu ridicare personală, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a înregistrat comanda.

Atenție! În perioada Black Friday, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel de 24-48 de ore, însă acesta desigur nu va depăși termenul legal de livrare, de până la 30 zile de la data confirmării comenzii.

Condiții de livrare

La solicitarea unicut.ro, a Poștei Române sau a Curierului, clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către Vânzător.

În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier, a numărului comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării comenzii pe site.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către unicut.ro, la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectată de acesta la momentul plasării comenzii.

Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier sau Poșta Română la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). Deasemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor comandate.

Campaniile promoționale

Codurile promoționale

Codurile promoționale oferite de unicut.ro prin orice promoții sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. De menționat este faptul că unele produse sunt încadrate în categoria „excepții”, produse asupra cărora nu se pot aplica coduri promoționale, ci se achiziționează la prețul afișat pe site. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii după ce aceasta a fost plasată.

Într-o comandă se poate folosi un singur cod promoțional, pagina de comandă nu permite utilizarea mai multor coduri în aceeași comandă. Pentru eligibilitatea la o promoție nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Promoțiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru fiecare livrare.

În cazul în care un cod promoțional a fost aplicat într-o comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv exclusiv în scris, printr-un e-mail pe adresa contact@unicut.ro, care să conțină id-ul comenzii, starea acesteia, numele clientului și codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioadă de maxim 30 de zile calendaristice.

Atenție! Promoțiile pe unicut.ro nu se cumulează între ele, se aplică reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc.) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în promoție. De asemenea, în cazul existenței unor vouchere procentuale, deținătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulată conferită de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existentă în cadrul unei promoții. Anumite campanii promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat în regulamentul campaniei respective.

Unicut.ro stabilește unilateral regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promoțiile sunt aplicate comenzilor care respectă integral regulile afișate pe site, în perioada de valabilitate clar menționată și în limita stocului disponibil. Unicut.ro nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreaga perioadă de promoție și poate retrage promoția fără notificare prealabilă.

Întreruperea campaniei promoționale

În cazul unei campanii promoționale organizate de unicut.ro, acesta, în calitate de organizator, își rezervă dreptul de a întrerupe campania promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe site).

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricare din condițiile stabilite în regulamentul campaniei respective, în perioada desfășurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a publicul despre aceste modificări.

Vouchere / cupoane / coduri promoționale

Voucher = cod promoțional, cupon promoțional.

Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher are diverse cerințe pentru a fi valid și aplicabil. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile și informațiile de pe voucher astfel încât discountul să vă poată fi acordat. Valoarea fiecărui voucher este specificată pe acesta.

Taxele de transport și manipulare se aplică oricărui produs achiziționat, indiferent de valoare dacă în promoții, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, dacă un voucher impune o anumită valoare minima de achiziție a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplică de asemenea și acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plăti taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu excepția cazului în care se convine altfel.

Orice articol, indiferent de promoție va avea o valoare minimă; unicut.ro nu poate comercializa produse cu valoare zero. Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege în funcție de promoție. Voucherele sunt valabile numai dacă sunt folosite pe site-ul www.unicut.ro. Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revânzării și nu pot fi convertite în bani. Voucherele nu pot fi înlocuite în cazul în care sunt pierdute, furate sau distruse.

Toate prevederile referitoare la fraudă, menționate pe site-ul www.unicut.ro sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de vouchere iar tentativă de fraudă va fi adusă la cunoștință organelor abilitate.

Condiții de aplicare

Fiecare voucher va fi limitat astfel încât nu se admit mai multe vouchere de pe o adresă de IP/de pe aceeași adresă. Orice promoție la care se aplică vouchere de reducere se limitează la un singur voucher per persoană fizică sau persoană juridică (identificat ca și client / utilizator / user). Fiecare voucher este limitat la o singură utilizare și are valabilitate pentru o perioadă limitată de timp, astfel cum se va menționa în termeni și condiții aferente, în mailul de oferire a voucherului și în contul de utilizator secțiunea „vouchere”, sau cum se menționează în fiecare promoție/ofertă în parte. Unicut își rezervă dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere în orice moment, cu anunțarea prealabilă a clienților.

Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în oferta respectivă.

În cazul în care produsele pentru care a fost acordat voucherul și pentru care clientul s-a calificat la acordarea promoției nu au fost achiziționate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de către client nu pot fi considerate valide, acestea având efecte numai ca reducere aplicată acelor produse efectiv plătite.

Voucherul se aplică numai produselor/categoriilor menționate în mod expres ca fiind eligibile în promoție. Produsele care sunt excluse din promoție sunt comunicate în termeni și condiții sau în anumite regulamente sau oferte speciale în secțiunea „exceptii”. Aceste excepții includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.

Ofertele promoționale nu se pot cumula în aceeași comandă. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comandă.

În cazul comenzilor care conțin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocată fiecărui produs independentă de valoarea ponderată a acelui produs din valoarea totală a comenzii, excluzând taxele de transport, manipulare și alte servicii.

Orice voucher va fi valabil începând cu data aplicării acestuia ca reducere la comanda deja efectuată. Un voucher nu se poate aplica pe o comandă plasată în trecut.

Anulare, refuz, retur comandă

În cazul returnării produselor achiziționate cu voucher, discountul acordat va putea fi reținut din valoarea returului.

În cazul în care o comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulată, respinsă sau returnată integral, clientului i se va returna integral suma plătită iar voucherul își va pierde valabilitatea și nu va putea fi reactivat.

În cazul în care o comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher și conține mai multe produse este anulată, respinsă sau returnată parțial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse rămase în comandă dacă valoarea comenzii nu respectă condițiile ofertei/promoției. Unicut.ro nu va restitui valoarea alocată din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comandă cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitată de acesta pentru produse.

Campanii cu produs cadou

Pentru a beneficia de produsul cadou valoarea totală a produselor achiziționate de client trebuie să atingă pragul minim de 100 RON (taxele de curierat sunt incluse în categoria servicii). În cazul în care valoarea totală a produselor nu atinge acest prag, produsul cadou nu va fi disponibil.

Orice promoție la care se oferă produs cadou se limitează la 1 PRODUS CADOU oferit în perioada de campanie per persoană fizică sau juridică (identificat ca și client/utilizator/user), indiferent de numărul comenzilor înregistrat de către o persoană fizică sau juridică în perioada în care campania este în curs de desfășurare.

În cazul în care există situații de fraudă identificate, unicut.ro își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.

De asemenea, dacă o comandă la care s-a oferit produs cadou este respinsă sau returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.

Politica de retur. Dreptul de retragere.

Unicut.ro nu oferă retur gratuit pentru clienți, întrucât toate produsele sunt realizate la comandă, în funcție de preferințele clientului.

Politica de retur se aplică numai în cazul în care produsul comandat ajunge deteriorat la domiciliul clientului, caz în care se refuză pe loc, clientul având obligația de a verifica produsul în prezența curierului.

Exercitarea dreptului de retragere

Un produs personalizat poate include portrete, nume, și alte mesaje vizuale sau scrise, motiv pentru care produsul nu va putea fi distribuit către alt cumpărător. Așadar, dacă clientul solicită retragerea din contract, în cazul în care comanda este achitată, unicut.ro nu va returna suma, iar dacă produsul nu a fost achitat, clientul se obligă să-l achite, întrucât produsul a fost realizat la comandă, după specificațiile oferite de utilizator și acest lucru poate duce la pierderi ale companiei.