Livrarea
Vom putea livra produsele la locul de livrare indicat până la ora sau în perioada convenită sau, în lipsa unui acord, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai mult de 20 de zile lucratoare de la data finalizarii procedurii de confirmare a Comenzilor, respectiv de la data punerii in executie a produselor. Termenul de livrare de maxim 20 de zile lucratoare de la data finalizarii procedurii de confirmare a Comenzilor, poate fi modificat/marit de comun acord la solicitarea clientului sau dupa caz in functie de complexitatea proiectului pentru care produsele sunt destinate.
Costul livrării și timpul de livrare vor fi indicate exact în momentul plasării si finalizarii comenzii. Compania nu este responsabilă pentru întârzieri cauzate de firmele de curierat sau alte situații independente de controlul operatorului de curierat, cum ar fi perioadele aglomerate.
In cazul in care transportul cade in sarcina noastra, atunci cumparatorul are obligatia receptionarii acestora. Transportul se va efectua numai in limita posibilitatilor noastre si conform celor prevazute de legislatia in vigoare (existenta limitelor de gabarit si greutate pana la locul descarcarii, obtinerea autorizatiilor necesare daca este cazul etc.) si numai daca locul de descarcare permite acest lucru (spatiu de intoarcere pentru masina, nu exista obstacole sau pericole care pot avaria mijloacele de transport, etc.).
De asemenea, va informam asupra faptului ca daca dvs. apelati la servicii de curierat de la terti, nu vom fi trași la răspundere asupra costului aferent sau pentru niciun alt cost suportat de catre dvs. din cauza eventualelor întârzieri.
Sunteți de acord că putem livra produsele în rate, în loturi, dacă suferim o lipsă de stoc sau un alt motiv real și corect, sub rezerva prevederilor de mai sus și cu condiția să nu fiți răspunzător pentru costuri suplimentare.
În cazul în care dvs. sau persoana desemnata de catre dvs., nu reușiți, dar fara vina noastră, să preluati produsele la locul de livrare, vom putea percepe ulterior costuri rezonabile pentru relivrarea acestora.
De starea ulteriora a produselor, clientii vor deveni responsabili de la finalizarea procesului de livrare.
Dacă este posibil, trebuie să examinați produsele înainte de a le accepta. Dacă descoperiți că produsele au fost deteriorate în timpul transportului efectuat de catre noi (nu in cazul livrarii de catre curieri terti si din vina exclusiva a acestoara), trebuie să ne anunțați în termen de maxim 3 zile lucratoare pentru a aranja înlocuirea ulterioara a produselor in cauza. Lipsa de a ne contacta în această perioadă de timp va însemna că nu putem procesa nicio reclamație ulteriora termenului acord, prin urmare orice rambursare/înlocuire va fi la discreția noastră exclusivă.
Asadar, in cazul in care la receptia marfii de catre cumparator se vor constata diferente cantitative si/sau calitative, acest lucru va face obiectul unui proces verbal. Societatea noastra se obliga sa remedieze cele constatate in procesul verbal in cel mai scurt timp posibil.
Comenzile cu cantitati mai mari de produse pot fi expediate si pe palet, iar livrările, in toate cazurile, se vor face doar pana in fata imobilului (poartă curte, casa, intrare in bloc, etc). Este responsabilitatea dumneavoastră să faceți aranjamente pentru a transporta mărfurile de la adresa de livrare comunicata/fata imobilului la locatia dorita și să vă asigurați că persoana desemnata este prezenta pentru a accepta livrarea mărfurilor.
Daca se constata faptul ca nu se poate efectua descarcarea, aceasta se va efectua la cel mai apropiat loc posibil, la indicatia clientului. IDLA Lasercut S.R.L. nu raspunde de eventualele costuri ce deriva din acest fapt.
Descarcarea produselor la locul indicat cade in sarcina cumparatorului (exceptie facand cazurile in care se convine altfel). Descarcarea se va face in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care perioada de timp de la momentul in care a ajuns mijlocul de transport la locul indicat de cumparator si pana la momentul descarcarii depaseste 4 ore, noi putem imputa cumparatorului costuri suplimentare legate de aceste intarzieri.
Noi nu răspundem pentru eventuale cazuri de vătămare corporală a persoanelor desemnate de catre Client pentru preluarea si descarcarea produselor, cauzată de neglijență in manevrare sau încălcarea altor norme si instructiuni. De asemenea, dupa preluarea de la mijlocul de transport, Vanzatorul nu este nici responsabil pentru locul in care produsele sunt ulterior depozitate la locatia Clientului de catre persoanele responsabile desemnate de catre acesta, in sensul pierderii de produse sau alte probleme ce pot fi generate de locul de depozitare, probleme care nu erau previzibile la momentul predarii de la mijlocul de transport.
Instructiuni de receptionare produse:
In momentul primirii produselor si/sau a paletului cu marfa, dupa caz, va sfatuim sa faceti poze la exterior, pe cat posibil din toate unghiurile.
Dupa desfacerea marfii, verificati fiecare cutie/produs in parte si faceti poze eventualelor produselor deteriorate. Aceasta procedura este necesara pentru despagubirea clientului in cazul in care marfa nu este in stare buna/deteriorata.
Termenul pentru verificarea produselor si trimiterea pozelor catre noi, pe email/ whatsapp, este de maxim 3 zile lucratoare de la primirea coletului.
Nerespectarea procedurii de receptie a paletului cu marfa se face pe proprie raspundere, in acest caz Clientul nu v-a fi despagubit.
Politici de returnare, de rambursare, de renuntare si de retragere
Cumpărând de la noi înseamnă că achiziționați un articol realizat special pentru dvs. (nu aveam si nu păstrăm niciun produs în stoc). Toate produsele noastre sunt făcute la comandă, în conformitate cu cerințele dumneavoastră.
Oferindu-va o selecție de modele din care să alegeți pentru ușurința dvs. de a cumpăra de la noi, din motivele prezentate, nu acceptăm retururi pentru produsele noastre decât dacă sunt defecte sau s-a livrat produsul greșit.
Dacă primiți produsul greșit, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil cu fotografii, astfel încât să putem aranja înlocuirea intr-un termen rezonabil pentru orice livrare incorectă. Vă rugăm să vă asigurați că toate articolele sunt în starea în care le-ați primit, astfel încât să putem procesa eficient.
Este responsabilitatea clientului să verifice produsele înainte de primire si ulterior instalare, ne rezervăm dreptul de a respinge cererea de returnare în cazul în care clientul nu verifică produsele.
Clientul are dreptul de a refuza primirea sau returna produsele în următoarele cazuri: forma, dimensiunea, culoarea sau codul produsului nu este identic cu produsul comandat si confirmat la lansarea produselor spre executie și, de asemenea, dacă este cazul, produsul este zgâriat sau deteriorat.
Piesele sau accesoriile lipsă la produs, dacă există, vor fi livrate clientului fără taxă de transport, în condițiile solicitării. În unele cazuri, clientul va trebui să vină la sediul nostru de productie pentru a ridica articolele lipsă.
Dacă aveți întrebări sau reclamații înainte și după primirea produsului, vă rugăm să ne contactați pentru a fi rezolvate în conformitate cu legislatia in vigoare din Romania.
RENUNŢAREA LA COMANDA
În cazul comenzilor pentru produse standard (care nu au fost personalizate conform specificaţiilor clientului), până cel târziu la expedierea produselor, Clientul poate să renunţe la comandă, prin notificarea Societăţii cu privire la intenţia sa, cu condiţia ca această notificare să fie anterioară livrării produselor. Notificarea se face fie în scris transmisă la adresa Societăţii, fie prin email.
După ce produsele au fost predate transportatorului, Clientul nu mai are dreptul de a renunţa la comandă, dar poate beneficia de dreptul de retragere, în condițiile legale.
În ceea ce priveşte produse comandate şi personalizate conform specificaţiilor clientului, în caz de renunţare la comandă, după ce aceasta a fost confirmată de către Societate, Clientul se obligă să despăgubească Societatea.
DREPTUL DE RETRAGERE
Clientul are dreptul de a se retrage, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, inainte de confirmarea unei comenzi.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o terţă persoană, alta decât transportatorul, indicată de Client, a confirmat comanda si a intrat în posesia fizică a ultimului produs comandat.
Pentru a exercita dreptul de retragere Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a se retrage, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o notificare/scrisoare trimisă prin poştă sau prin e-mail.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecinţele retragerii
Dacă Clientul se retrage şi produsele au fost deja livrate, acesta este obligat să le expedieze prin firma de curierat sau transport propriu, fără întârzieri nejustificate, începând cu data la care a comunicat retragerea.
Clientul are obligaţia de a suporta costul direct al returnării produselor, practicat de firma de curierat. Acesta va trebui să achite costul transportului la predarea produselor către transportator.
Societatea va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client, în termen de 14 zile de la data la care produsul ajunge la Societate şi acesta a fost examinat pentru eventuale neconformităţi. Societatea va rambursa sumele de bani primite de la Client într-un cont indicat de către acesta din urmă, în mod expres.
Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor ca urmare a returnării, caz în care Societatea, în cel mult 2 zile lucrătoare de la data primirii produselor, va informa Clientul cu privire la aceste diminuări de valori.
Clientul este obligat să ambaleze produsele în mod corespunzător, pe cat posibil similar modului în care a fost ambalat inițial, astfel încât produsele să fie pregătite pentru transport.
În ipoteza în care Societatea constată eventuale prejudicii care diminuează valoarea produselor, aceasta are dreptul de a reține contravaloarea acestor prejudicii din suma de bani care urmează să fie restituită Clientului.
Dacă produsul a fost livrat, fără achitarea de către Client a contravalorii transportului, Societatea va reţine din suma de restituit exact contravaloarea transportului.
Societatea are dreptul de a refuza returul numai în cazurile prevăzute de normele legale în vigoare, precum urmatoarele: s-a depășit termenul de informare a exercitării dreptului sau a termenului de restituire a produselor de către Client, inclusiv dacă produsul a fost livrat în alt loc (altă adresă), produsul este exceptat de le exercitarea dreptului de retragere, produsul este foarte deteriorat, alte cazuri strict prevăzute de legislația în vigoare.
Produse exceptate de la dreptul de retragere:
Următoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):
- furnizarea de orice produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar după cerinţele acestuia: orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului, precum: produse atipice, executate cu alte materiale sau alte finisaje, decât cele expuse pe site, produse configurate la comandă, etc), produsele distinct personalizate pentru consumator
- nu se pot returna produsele care au fost deteriorate de client.